Dnešní datum: 18. 10. 2014   | Hlavní stránka | Seznam rubrik | Download | Weblinks |    
  Hlavní menukulatý roh
Hlavní stránka
Seznam rubrik
Download
Weblinks
Ankety
TOP 15

RSS výstup
Rozšířené vyhledávání

  Seznam rubrikkulatý roh
mínus Astronomie
mínus Informace, komentáře
mínus Recepty na jídlo
mínus Schémata
mínus Udělej si sám
mínus UFO,technika,záhady
mínus Zajimavé články

  Vyhledáváníkulatý roh

Hledej
v článcích


Cyklistika UbytováníSamota ubytováníPenzion Jižní ČechyChaty Jindřichův HradecZarybněnostKunžakUbytování Česká KanadaUbytováníStrmilovChalupa Česká KanadaJižní Čechy chataKomorníkPenziony

téma * Součástky na Babettu
Vydáno dne 26. 07. 2008 (234 přečtení)

aneb kam by pro ně ani myš nešel!

Novy1 Rád bych vás upozornil, abyste se vyhli jedné prodejně-opravně motocyklů v Brně,
a to na Táborské poblíž světelné křižovatky a u zastávky tramvaje. Splést se
nemůžete, neb tolik prodejen a opraven zase v Brně nemáme, hi. (V Žabinách ani
na Lesné už to není, tedy extra už nejsou ti, co tam opravovali např. Babetty a
pod.)

Za poslední roky jsem tam lezl leda v nouzi, když jsem se prostě nemohl dostat
"k Vorlovi do Obřan" a i tak se mě to (a nejen mě) nevyplatilo:

1/ žárovky do Babetty byly veskrze rumunské výroby a vydržely akorát tak dva tři
dny. S žárovkou "od Vorla" jezdím už 4 roky.

2/ kamoš si tu nechal opravit spojku, bylo to drahý jako prase, trvalo to měsíc
a podělalo se to opět do 14ti dnů... Potom to opět bylo, jako byste se pokoušeli
šlapátky nastartovat tank T58.

3/ stabilizátory napětí na ochranu žárovek je pravidelně ochraňovaly tím, že
vyhořely samy...

4/ zapalování, též patrně rumunské výroby, zapalovalo leccos, ale ne svíčku

5/ nová svíčka se vyznačovala tím, že jiskra skákala z botky kolem izolátoru
místo aby skákala na jiskřišti...

6/ brzdný obložení by se dobře hodilo jako kluzný ložisko... brzdná dráha se
zvýšila asi na trojnásobek a pokud brzdíte jen zadní brzdou, jede to jak
Stalinovy saně.

7/ primární řemen na Babettu vydržel přesně 600km, ač hnědý od Vorla vydržel
10000km a černý patrně německý vydržel 18000km...

8/ lepení na duše se vyznačovalo tím, že nelepilo vůbec nic a nikam

9/ vrcholem všeho pak byla křivě vybroušená hlava válce, tudíž pak nešlo hlavu
nasadit neb se kvedlala na válci seč to šlo.




[Akt. známka: 0] 1 2 3 4 5

( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek )

  Původní webkulatý roh

Původní Web

  Kalendářkulatý roh
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

  Brno ONLINEkulatý roh
Brno-Malinovského nám.

Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org