|
![]() ![]() Vydáno dne 26. 07. 2008 (234 přečtení) aneb kam by pro ně ani myš nešel! a to na Táborské poblíž světelné křižovatky a u zastávky tramvaje. Splést se nemůžete, neb tolik prodejen a opraven zase v Brně nemáme, hi. (V Žabinách ani na Lesné už to není, tedy extra už nejsou ti, co tam opravovali např. Babetty a pod.) Za poslední roky jsem tam lezl leda v nouzi, když jsem se prostě nemohl dostat "k Vorlovi do Obřan" a i tak se mě to (a nejen mě) nevyplatilo: 1/ žárovky do Babetty byly veskrze rumunské výroby a vydržely akorát tak dva tři dny. S žárovkou "od Vorla" jezdím už 4 roky. 2/ kamoš si tu nechal opravit spojku, bylo to drahý jako prase, trvalo to měsíc a podělalo se to opět do 14ti dnů... Potom to opět bylo, jako byste se pokoušeli šlapátky nastartovat tank T58. 3/ stabilizátory napětí na ochranu žárovek je pravidelně ochraňovaly tím, že vyhořely samy... 4/ zapalování, též patrně rumunské výroby, zapalovalo leccos, ale ne svíčku 5/ nová svíčka se vyznačovala tím, že jiskra skákala z botky kolem izolátoru místo aby skákala na jiskřišti... 6/ brzdný obložení by se dobře hodilo jako kluzný ložisko... brzdná dráha se zvýšila asi na trojnásobek a pokud brzdíte jen zadní brzdou, jede to jak Stalinovy saně. 7/ primární řemen na Babettu vydržel přesně 600km, ač hnědý od Vorla vydržel 10000km a černý patrně německý vydržel 18000km... 8/ lepení na duše se vyznačovalo tím, že nelepilo vůbec nic a nikam 9/ vrcholem všeho pak byla křivě vybroušená hlava válce, tudíž pak nešlo hlavu nasadit neb se kvedlala na válci seč to šlo. ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org