Součástky na Babettu
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>,
Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 26. 07. 2008
aneb kam by pro ně ani myš nešel!
Novy1
Rád bych vás upozornil, abyste se vyhli jedné prodejně-opravně motocyklů v Brně,
a to na Táborské poblíž světelné křižovatky a u zastávky tramvaje. Splést se
nemůžete, neb tolik prodejen a opraven zase v Brně nemáme, hi. (V Žabinách ani
na Lesné už to není, tedy extra už nejsou ti, co tam opravovali např. Babetty a
pod.)
Za poslední roky jsem tam lezl leda v nouzi, když jsem se prostě nemohl dostat
"k Vorlovi do Obřan" a i tak se mě to (a nejen mě) nevyplatilo:
1/ žárovky do Babetty byly veskrze rumunské výroby a vydržely akorát tak dva tři
dny. S žárovkou "od Vorla" jezdím už 4 roky.
2/ kamoš si tu nechal opravit spojku, bylo to drahý jako prase, trvalo to měsíc
a podělalo se to opět do 14ti dnů... Potom to opět bylo, jako byste se pokoušeli
šlapátky nastartovat tank T58.
3/ stabilizátory napětí na ochranu žárovek je pravidelně ochraňovaly tím, že
vyhořely samy...
4/ zapalování, též patrně rumunské výroby, zapalovalo leccos, ale ne svíčku
5/ nová svíčka se vyznačovala tím, že jiskra skákala z botky kolem izolátoru
místo aby skákala na jiskřišti...
6/ brzdný obložení by se dobře hodilo jako kluzný ložisko... brzdná dráha se
zvýšila asi na trojnásobek a pokud brzdíte jen zadní brzdou, jede to jak
Stalinovy saně.
7/ primární řemen na Babettu vydržel přesně 600km, ač hnědý od Vorla vydržel
10000km a černý patrně německý vydržel 18000km...
8/ lepení na duše se vyznačovalo tím, že nelepilo vůbec nic a nikam
9/ vrcholem všeho pak byla křivě vybroušená hlava válce, tudíž pak nešlo hlavu
nasadit neb se kvedlala na válci seč to šlo.