|
![]() ![]() Vydáno dne 15. 04. 2011 (272 přečtení) To už není možný! Já se z toho zblázním! Já se z toho snad poseru! Já se z toho normálně poščím! Takhle to obvykle začíná, končí to obvykle stavem naprostý apatie, vyčerpáním, myšlenkama na sebevraždu a u slabších jedinců i tou sebevraždou. Ano, hádáte správně. Komunikace s mladým a talentovaným. Musím uznat, že jejich světu jednoduše nerozumím. Představte si, že potřebujete nějakej telefon, no a nejjednodužší je asi pořídit si telefon přes internet, když už tedy internet máte. Nainstalujete soft, předplatíte si to u nějaký firmy a je to. Tohle řešení je blbý pokud se Vám má někdo kdykoliv dovolat, ale přiznám se, že to poslední, co potřebuju, je aby se mi někdo dovolával, zvláště pak agenti s teplou vodou. Já čekal, že to jednoduchý nebude, ale že to bude neřešitelný, to jsem doopravdy nečekal. Tak jsem si našel firmu, která mi nabídkou vyhovovala, že se teda zaregistruji a bude. A pak už jsem se jenom divil, protože to byla doslova mazací hlava 22. Dvě blbý kolonky. Ulice a telefoní číslo. Ano, čtete dobře. V naší obci nemáme ulice, no, napsal jsem tam část obce (to jim tam zas projistotu chybí), ale co s tím telefonem? No nenapsal jsem tam nic. Musíte mít telefon abyste si mohli zřídit telefon. Říkám si, no bug už při registraci, půjdem raději jinam, u toho mělo zůstat. No jenomže jsem blbec a napsal jsem jim. Dobrý den, zkoušel jsem se zaregistrovat k užívání Vaší služby. Především se mi líbily nabízené možnosti platby za VoIP telefon, přičemž ceny nejsou nikterak přehnané, uvažoval jsem o užití softwarového telefonu, na další zařízení už na stole stejně nemám místo. Pochopitelně jsem nepochodil. Při registraci je nutno zadat telefonní číslo. Takže bez fungujícího telefonu si telefon nepořídím. Nebo si opravdu myslíte, že polezu specielně do města, tam si koupím za 200Kč nějakou předplacenou kartu, k tomu si koupím v bazaru použitej mobil (nejspíš za 500Kč), celé toto soustrojí aktivuji, celé jen proto, abych se zaregistroval, pak polezu na poštu či do banky abych zaplatil nějaký kredit (doteď nevím jaká je minimální částka). Pardon, ale to bude akce na celej den, ne-li na dva. Opravdu si myslíte, že průměrnej člověk má na takový akce čas? Já po Vás nic nechci, už jsem skončil u konkurence, jen se prosím zkuste zamyslet nad tím, co máte na svých stránkách. s pozdravem čest práci No a dostal jsem odpověď, že jsem se málem posral: Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Ráda bych krátce vysvětlila důvody uvedení mobilního čísla jako nezbytnou součást registrace. Díky vyplnění mobilního čísla (nebo jiného čísla, a to přímo na uživatele či někoho z jeho okolí) můžeme s našimi zákazníky okamžitě komunikovat, zejména jedná-li se o koordinaci objednávky hlasových zařízení či nejrůznější požadavky v průběhu užívání služby. Využíváme jak možnost SMS, tak telefonický kontakt. Ke komunikaci samozřejmě používáme i emailovou adresu, avšak pouze v případech, kdy nevadí nízká flexibilita tohoto komunikačního kanálu. V případě dotazů jsme Vám plně k dispozici. Takže oni místo toho, aby mi řekli CO tam teda mám napsat, když nemám telefon, mi sdělí, jak je hrozně důležitý ho tam napsat. Na to jsem se ale neptal. Jsou to jejich oblíbený triky. Oni vám vždy odpoví, vždy jsou slušní, ale nikdy neodpoví na to, na co se ptáte. Bral bych i odpověď ,,na zákazníka, kterej nemá mobil serem''. Bylo by to podle pravdy, věděl bych, na čem jsem. Ne, oni jsou takzvaně slušní. Tento typ lidí mi začíná těžce vadit. Když jsem na podobnou věc narazil v Cybexu, tak mi prostě řekli, že tam mám napsat deset nul, že to programátor nevychytal. Jenomže to bylo v době, kdy e-shopy začínaly a dnešní mladí a talentovaní byli na gymplech. Já bych hrozně rád věděl, CO se v minulost stalo špatně. S pozdravem a přáním hezkého dne,
Související články: Zasraný SŽDC (28.08.2013) Kočky (24.06.2012) Nasa HF-4 aneb pičte se pardálové (04.09.2011) Muchy zasraný! (30.08.2011) ?:Letecká inspekce (29.06.2011) Jističe...nebo spíš pizdiče? (26.11.2010) WC ve Vaňkovce aneb to by se jeden posral (12.02.2010) Jen si tak dobít mobil (28.01.2010) Těch radostí.... (25.01.2010) ( Celý článek | Autor: benghi | Počet komentářů: 4 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org