Dobrý den, zkoušel jsem se zaregistrovat k užívání Vaší služby. Především se mi líbily nabízené možnosti platby za VoIP telefon, přičemž ceny nejsou nikterak přehnané, uvažoval jsem o užití softwarového telefonu, na další zařízení už na stole stejně nemám místo.
Pochopitelně jsem nepochodil. Při registraci je nutno zadat telefonní číslo. Takže bez fungujícího telefonu si telefon nepořídím. Nebo si opravdu myslíte, že polezu specielně do města, tam si koupím za 200Kč nějakou předplacenou kartu, k tomu si koupím v bazaru použitej mobil (nejspíš za 500Kč), celé toto soustrojí aktivuji, celé jen proto, abych se zaregistroval, pak polezu na poštu či do banky abych zaplatil nějaký kredit (doteď nevím jaká je minimální částka). Pardon, ale to bude akce na celej den, ne-li na dva. Opravdu si myslíte, že průměrnej člověk má na takový akce čas?
Já po Vás nic nechci, už jsem skončil u konkurence, jen se prosím zkuste zamyslet nad tím, co máte na svých stránkách.
s pozdravem čest práci
No a dostal jsem odpověď, že jsem se málem posral:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu. Ráda bych krátce vysvětlila důvody uvedení mobilního čísla jako nezbytnou součást registrace.
Díky vyplnění mobilního čísla (nebo jiného čísla, a to přímo na uživatele či někoho z jeho okolí) můžeme s našimi zákazníky okamžitě komunikovat, zejména jedná-li se o koordinaci objednávky hlasových zařízení či nejrůznější požadavky v průběhu užívání služby. Využíváme jak možnost SMS, tak telefonický kontakt.
Ke komunikaci samozřejmě používáme i emailovou adresu, avšak pouze v případech, kdy nevadí nízká flexibilita tohoto komunikačního kanálu.
V případě dotazů jsme Vám plně k dispozici.
Takže oni místo toho, aby mi řekli CO tam teda mám napsat, když nemám telefon, mi sdělí, jak je hrozně důležitý ho tam napsat. Na to jsem se ale neptal. Jsou to jejich oblíbený triky. Oni vám vždy odpoví, vždy jsou slušní, ale nikdy neodpoví na to, na co se ptáte. Bral bych i odpověď ,,na zákazníka, kterej nemá mobil serem''. Bylo by to podle pravdy, věděl bych, na čem jsem. Ne, oni jsou takzvaně slušní. Tento typ lidí mi začíná těžce vadit. Když jsem na podobnou věc narazil v Cybexu, tak mi prostě řekli, že tam mám napsat deset nul, že to programátor nevychytal. Jenomže to bylo v době, kdy e-shopy začínaly a dnešní mladí a talentovaní byli na gymplech. Já bych hrozně rád věděl, CO se v minulost stalo špatně. S pozdravem a přáním hezkého dne,