|
![]() ![]() Vydáno dne 12. 09. 2011 (281 přečtení) ...se stožárem... ![]() ![]() 40mm. GPčko má vytahovatelné prvky takže jde nastavit od asi 60MHz do 150MHz. V kufru se vezou radia, zdroj s akku nastavitelný asi 3-12V, alternativně jde tahat 12V ze Simsona. Kabely, konektory, spojky, sluchátka, drátová antena, preselektor, nahrávač na mikrokazety (neb mp3 je na hovno), tužka, papíry, seznamy frekvencí a kalkulačka se tam vezou taky. V druhým se veze jídlo, pití a vercajk na Simsona. Za kufr se dá dat ještě skládací stolička na sezení a stoleček zavěsitelný za nosič, přijímač se pak položí na něj. (To jsem dneska nevezl, šlo o jen rychlou zkoušku ale na webu ty fotky taky už někde byly.) Doufám, že se mě teď nebude zas někdo ptát, zda mne baví v 21 století jezdit na Simsonu, hi! Uvědomte si, že v 21 století v našem státu je normální nejen být nafouklej jak balón ale taky být chudej a nemocnej. Za takových okolností asi nebudete jezdit s UAZem nebo ZILem s magirusem (což by byla dost prdel, stejně ovšem jako stará 805ka) a pokud bych opravdu chtěl něco provokativního, děsná prdel by byl Robin Reliant ( http://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin ) ale to jsem u nás bohužel nikdy neviděl! Výhodou takový šílenosti mj. je, že na ni platí jak papíry na motocykl tak ty na auto a mít to třeba v barvě pouštního maskování by bylo fakt hustý. Poslední obrázek: zajímavý bylo, že když necháte jednu protiváhu delší a dvě stáhnete, anténa se náhle stane směrovou /zde na FM CCIR/ ! Kupodivu dokonce "jednosměrně" čili směr příjmu je přesně opačný jak vede ta delší protiváha! Vyzkoušeno na maďarské stanici 107.2MHz což bylo jediný dost slabý aby se to na tom poznalo. Ta charakteristika anteny musí být fakt dost děsivá, podstatný ale je, že to funguje! Podotýkám, že ty dvě krátký protiváhy tam musí zůstat, jinak to už zas nefunguje. ![]() ![]() ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 5 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org