|
![]() ![]() Vydáno dne 26. 05. 2012 (267 přečtení) když chcípne původní "moderní" klidně vyjde i na 700 a to bez poštovnýho. Pokud se vám podělá ten převod v předním kole jako mě, nenaděláte už vůbec nic. (I blbej bowden stojí kilo..) Z toho pohledu je lepší tam dat elektronickej z Bídlu co stál celej se vším kolem kila. Případně podobnej. Držáček sjedete na brusce na plocho protože vhodná trubka na babettě není, že. Na původní držák co přestříknete barvou ho chytíte stahovacíma páskama popř. navíc přilepíte gelovým vteřiňákem. Čidlo chytíte obdobně na držák blatníku. Jinam to NEJDE! Někde ukradnete silný neodymový magnet cca 4mm vysoký 8mm průměr, protože původní je na prd. No a ten přilepíte na ráfek též tím gelem. No a tím je po ptáku. Ovšem nesmíte zapomenou např. u Kaufhladu ten tachometr vytahnout a vzít ssebou do kapsy, jinak vám ho znárodní nějaký soudruh tmavší pleti a po ptáku pak máte vy... ![]() ![]() ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org