|
![]() ![]() Vydáno dne 08. 09. 2012 (402 přečtení) pár poznámek kvulivá výkonu se dělalo tohle: uřízlo se koleno od výfuku tak aby končilo na začátku výfuku a ne kdesi v prdeli v polovině jeho přední části. Posléze se do zadní misky výfuku vyvrtala ještě jedna díra 6mm. To samo stačilo na zvýšení rychosti o 5 až 7km/h! zubatý kolečko bývalo 11 nebo 12zub, dělá se prokazatelně 13, možná i 14 ale to už je dle mne moc. sám tam mám 13zubů. Pak s prakticky zavřeným plynem jedete 30, přesněj: pokud otočím plynem o cca 4-5mm, už jedu kolem 330-35km/h, tedy po rovině, že. 11zub je dle mne tak na Sněžku či do jiných hor. Kopec ze Starý Osady na Vinohrady vyjedu na dvojku prakticky celej a vždy. Pokud teda sem rozjetej a nemusím se v něm rozjíždět za blbým drajfem. žárovky 6V vesele hoří. buď je nutný dat tam 12V nebo přepojit cívky aby to jelo jen na jednu ale pak na volnoběh vidíte leda hovno. V závěru tam mám 12V a dvouvláknovou a jinej držák což upravit jde. Ovšem je navic přes tlumivku takže nic nehoří a svítí to i na malý točky. Vzadu je to podobný, žárovka přes tlumivku a z hlediska bezpečnosti ještě usměrňovač se stabcem a 6LED kdyby ta žárovka zdechla třeba v tunelu. Ty samy normálně moc nesvítí ale svítí o to víc pokud žárovka zdechne. Dvě vlákna vpředu nejsou nutně na dálkový/klopený to potřebuju na prd, ale když jedno vlákno zdechne tak to stačí přepnout, že. blinkry sou se slabšíma žárovkama než dnes má být ale v noci a za šera je to lepší jak mávat prackou. přepínač je elektronický dle vlastního děsivého nápadu a napájený po usměrnění z toho vinutí na houkačku. jiná metoda na silnější žárovky je použít známý fígl: neblikáte oběma současně ale střídavě bliká přední a zadní což proti žádným předpisům není! for jak vygenerovat blikání bez použití multivibrátoru je spínat ten spínací prvek samoblikací LED, hi. přitom ty žárovky můžete spínat tyristorem protože použijete jednocestně usměrněný napětí bez filtrace pro ty žárovky i ten tyristor... houkačka houká, zvonek tam mám jen proto kdyby nehoukala a navíc aby neležel v šupleti zbytečně když huš ho mám dvě zrcátka jsou ve městě nutnost a musí být velký aby v nich byl vidět každý blbec za váma pro extrémní případy je na řidítkach držáček na baterku se třema nimhama a led čipem což pak svítí i když vámn to zdechne ale hlavně: já to dostal zadarmo tak co s tím, že? jinak mimo svíčky, klíčů a bomby s plynem a tou pěnou do zapíchlý duše ssebou vozím po zkušenostech i primární řemen a spojku na řetěz. jinak pokud máte tak 90kilo tak vřele doporučuju dozadu dát plášť 2,5 a ne 2,25, na ráfek vleze a má dvakrát či 3x vyšší vzorek jak ty na mopedy. Cenově si moc nepomužete ale: pokud najedete 4-5000km ročně, tak je za rok po mopedovým prd a kdo to má furt měnit když se navic k tomu přes ty řetězy tak zkurveně leze? Mopedový mi vydržely rok, rok a pul, jakejsi 2,5 dokonce ukrajinskej (!!) stal o 50% ceny víc ale už je tam asi 4 roky!! Jen ty duše dnes prolínají a stojí za "vyliž prdel kalouskovým jazykem"! To drží vzduch víc ty původní z 90tých let i ty na simsonu a nejlepší byly ty na Garelli co sou starý snad ještě z 85 roku! Jinak zadní plášť sjedete tak 3x-4x rychlej jako přední... proto ta výměna. o tachometru jsem psal, originální se brzy podělá, novej stojí 700, bowden přes kilo...a mě se navíc vymlátil ten čtyřhran v předním kole v náhonu takže sem byl v řiti. akorat musíte na ráfek gelákem nalepit né ten magnet od tachometru, ten je na hovno, ale "neodýmající" magnetku cca 8mm průměr a 4mm výšky. a vést ten drát jak sem říkal popř. a i vyzkoušel, smotek přebývající smotat do feritové pasti jak se zacvakává na poščítačový kabely a tak. což jsem udělal a je pokoj... jinak čas od času (jednou z rok) liju do benzinu tu sračku od Ecolube s teflonem či kým, což opravdu MA jakýsi efekt vůči opotřebení válce i pístu etc. Dokonce pokud to máte vyběhaný, tak krátkodobě poznáte i zvýšení komprese a výkonu. akorát mne serou ty obložení brzd bez asbestu, to kokota brzdí a jede to jak stalinovy saně... jinak je dobry mit na předních šavlích ty gumový návleky jinak se vam sype prach do těch futer a budete brzy v prdeli. tedy jakmile se to vybrousí a bude volný... vzadu pokud máte jen ty tenky "tlumiče" co je v tom jen péro a není to tlumič tak to dejte psovi. jednak to má malou nosnost a druhak je to po Brně jízda jak na koze přes Ďumbier... chce to to s těma nastavitelnejma pérama zvenku a faktickým tlumičem uvnitř! jo a pokud nejste jezedák a nejezdíte po poli v hnoji, nedávejete si nikam terenní vzorek, ani jen dozadu! na kolejích od šmirglu či na mokru a v zimě je to na rozbití držky! K Simsonu si tolik: s ohledem na to že simson dělal (i skutry) 50,60,75 a 80ccm na stejným rámu tak jste na tom asi 20x líp jak s Jawa 21. navíc má obyčejně 4 kvalty. ač teda bych řekl že odskok mezi 2 a 3 je moc malej. na rovině často řadím ze 2 rovnou na 4. je ovšem těžkej jak kráva a jezdí se s tim po babettě jak z trabantu vlezt do autobusu, hi, tedy se skutrem na těch malejch kolečkach nicméně to asi vydrží vše... kdosi hodlá projet jižní Ameriku na Jawa 21, no to bych teda raděj dělal na Simsonu (ač ne skutru)) co je blbý a k hovnu je to, že na baterku nesvítí světla jen parkovačka a vpředu, proboha proč vpředu??? dozadu sem teda na baterku přidal navíc sestavu LED pod původní dekl. navíc jsem všechny žárovky co jsou na akec a uvnitř v tachometru vyměnil za LED diody. myslím tak že to nejde asi jen u tý na dálkový světla??? a ta mne nesere, v noci nejezdim. myšméně simson brzdí i s tou vahou, má asbestový obložení, hi, a velký bubny ale stejně bych nerad zažil že mi pude jen zadní brzda když pojedu 70.... jinak i na simsona se dělá vícezub, což tam mám, ale už nevim kolik jen vím, že je "ještě vícezub". potíž ale není tak v tý maximálce jako v tom, že je blbej odskok v tý převodovce, trojka měla jít vytočit výš! málo kde stačí řadit z 4 na 3, stejně dete až na 2.. a opačně je to podobný, trojku nevytočíte kam chcete ... for je v tom, že to vypadá, že by nejlip bylo kdyby trojka byla blíž ke čtyrce a ne dvojce a čtyrka byla skoro "do rychla" protože furt hledám "pětku", hi... A řada jiných účelových úprav je různě na mým webu.... Jinak kdák psal Josef: ono se lije do kde čeho kde co, ač je fakt že babeta spíš žere 95 oktanů jak dřív 91 a ještě u blbý pumpy, hi. To byla scipla. Simsonu je to u prdele. Zvyšování výkonu ovšem vede ke zničení motoru, teda věcmi jako snížení hlavy, nitrometan či co a podobně. U babetty odeserete klikovku, že. a spojky. Což neznamená, že to nejde nahnát až k 75km/h na rovině. Ovšem motor je za rok na vyhození. a děsně to chlastá. ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 8 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org