|
![]() ![]() Vydáno dne 07. 06. 2009 (415 přečtení) když tu není čT1 informace z krajů, viděl i akci "Midway" s loděma minulý víkend na Kadlecáku v dešti, což bylo fakt "úžasný žrádlo", extra, když mi zdechly baterky v Bismarcku pomalu dřív, než se začala akce, neb moderátor radia Krokodýl se furt vykecával a vykecával... zastřelil bych ho i rezavým nožem! Krom toho jsem málem propadl nahnilým pontonem i s vysílačkou. Lidi se bavili 20minut a my tam byli 11 hodin... naštěstí pak (logicky až po akci, že) přestalo chcát. Tímpádem se částečně dostávám k nějakým nápadům. Ovšem zatím jen nápadům, neb práce doma je dost a dost. Pro "prdel": chtěl jsem v "nové" koupelně pověsit na strop svítidlo se čtyřma DZkama, ovšem je těžký jak prase, že. Tak si tak vrtám do stropu osmičku díru a vono hrk! A byl sem fakt v díře, ale hovadské! Kousek omítky a nad ní bordel v kterým prolezl kus starýho bowdenu 20cm vysoko, než se o něco zarazil aniž bych věděl o co. (Asi až o něco na půdě...) Radosti na starým Bělidle plno, že. Budu muset vzit vrták délky tak 60cm, a čekat kde vylezu na půdě - pak tim protáhnout tyčku se závitem M5 a upevnit to maticema přes plech až na půdě! ..čtyrikrát, aby toho nebylo málo... Ještě že je to rodinnej domek - jinak bych se nepochybně dočkal toho, že by ty matice časem někdo na půdě odšrouboval, neb "na co na zemi na půdě matice, že"? No a když jsme u bowdenu, vyměnil jsem na Simsonu bowden od tachometru ale stejně to při rychlosti asi na 55km/h ukazuje kdeco jak ruskej tank! Asi je blbej i ten tachometr, ale už po 8000km?? Nebo se někdy "zaběhne"?" Na Babettě mi to dělalo asi dva roky a pak se to samo uklidnilo. A taky jakmile jsem jel nad 50km/h. Že by to s tím mělo něco společnýho, teda ta rychlost?? Že to kiksá nad tou rychlostí, kterou člověk jezdí nejčastěji? Mám někde v garáži ještě jeden tachometr, ale teď na něj jaksi není kdy. Takže když jedete, vypadá to jako: 50...55...55...65...55....70...45...50....75...50... úžasný, že?! Hlavně, že pod 50 to drží jak přibitý v každý rychlosti! Mít blbej digitachometr z kola, přidám si ho tam a bylo by... ale není, neb ho nemám a cena asi není malá. Ke všemu furt mám dojem, že by to sneslo i "pětku" rychlost a ne jen 4, hi. Ono to jde celý přepřevodovat, ale ne jednoduše (asi) a protože se tachec honí z motoru a ne od kola, ukazuje pak už úplný blbiny pokud nezměníte i jeho převody a s tím nemám zkušenosti. Ke všemu se na to asi musí lézt do motoru. A to se mi nechce. Jediný, co jsem stihl, bylo vyměnit žárovečky kontrolek neutrálu a blinkrů za LED žárovky po 25k kus od Pellara, který jsem tam ovšem naletoval, neb původní patice stály za hovno a byly menší. (Kontrolku dálkových světel né, neb ta jede na střídavý proud a je mi navíc srdečně ukradená). A dozadu pod dekl světla nahoře jsem nacpal 5x bílý LED z jakýsi svítilny ze šrotů od Pellara. (Proto bílý, neb to nic nestálo), je ovšem nutný v tom místě vyhlodat první červený plast odrazky jinak se to neprosvítí ani zevnitř! Světlo je tedy spíše do oranžova, ale hlavně že je. Je to totiž připojený za klíček na baterku takže na rozdíl od brzdovýho a původní stopky to svítí i když zdechne motor (tehdy svítí jen přední parkovačka což je platný jak mrtvýmu kecky). No a ještě jsem dodělal držák stožáru antény a držák na kufr s věcima na levou stranu. Stožár jde nadstavit dalšíma dvěma trubkama z novoduru (až do výšky asi 5m) a použít tedy celej skútr jako podstavec. O estetiku nešlo, účelnost především, hi! Pokud jde o radia, itrony jsou zatím u ledu, první zkoušky nevykazovaly potřebné zesílení - asi mám nevhodný typ. Jinak mne ještě napadl jednoduchý přijímač na SV/DV a to jako reflexní zapojení s JFET BF245A, z čehož plyne, že to rozhodně jednoduchý nebude, hi! Výhodou by mělo být něco jako AVC, neb záporným předpětím z demodulačních diod by se měl JFET přivírat... ovšem jestli se mu bude chtít a zda to celý nebude kmitat ví buh. Jednotranzistorový reflexy jsou děs i s bipolárama, natož s FET. Krom toho mám v plánu ještě jeden Polyakov, ale to je už úplně někde daleko. ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 3 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org