|
![]() ![]() Vydáno dne 20. 07. 2009 (301 přečtení) pro krysy jako já.... ![]() ![]() ![]() Jedním z důvodů, proč jsem si ho pořídil bylo to, že má 4rychlosti, velkou nosnost (oproti Babettě), dost velkou rychlost na moje účely, a nesere se tak divoce jak "fechtly". Navíc už jsem stará krysa a dost mne sere, když mi na nohy stříkají sračky po dešti a podobně. Navíc mám prd jaký peníze na cokoli novýho a mám navíc jeden na "náhradní díly", hi! Jezdím ovšem po městě i na Babettě, neb tam nemusím řadit, ovšem je to o hubu, neb zas zapomínám na čem jedu: zmáčknutí brzdy na Babettě místo spojky na Simsonu je jeden z "dobrých fórů", hi! Babetta ovšem prd uveze (když vážím 100kg a je převodovaná do rychla, čili "po větru" jede 65km/h a do Olomučan u Blanska málem nevyjedu). Simson vyjede vše, má tak krátkou "jedničku", že by jel asi i po střeše! Simson tedy i se mnou a haldou věcí jede tak 70-75 po rovině a asi 90 z kopce, hi! Přitom to na 100km žere málem stejně! (Logicky: uhoněná Babetta s malým výkonem bude klidně žrát to samý, jak Simson na pul plynu...) "Upgrade" Simsona může vést různými cestami: výkon, lak, design... já ovšem potřebuji úplně jiný věci, že. Např. jako radioamatér vozit stožár (skládací) a antény a přijímače a podobně. Na Simsonu byl ovšem nosič jen vpravo. Původně jsme chtěli udělat dva stejné, ale kvůli výfuku to dost dobře nejde. Tedy šlo by, ale ten levý by byl zbytečně malý! Takže jsem se vykašlal na estetiku a symetrii a použil to, co je třeba: vpravo se vozí menší kufr s přijímači, vlevo velká taška s "hadrama a žrádlem na cestu" a v držáku skládací stožár s antenou na TV/FM a anténou "miniwhip" na špičce! To je tak 20kg navíc, což pro Babettu je dost, ale Simsonu je to jedno a jede si furt těch 70-75 po rovině! Víc ani moc nepotřebuju, neb cesta Moravským krasem není závod, a rád se dívám po okolí, včetně toho, zda náhodou 10m v lese od silnice nesedí bedla jak talíř, že! Když sedí, hned za ní! Večeře je jistá! Co mi lezlo krkem bylo to, že vzadu nic nesvítí, pokud scípne motor! Pablb v Husovickým tunelu vám pak lehce může vjet na záda, že. Takže jsem částečně prokuchal plast odrazky a dal tam zbytek jakési baterky s 5LED, ovšem byly bílé, proto to na foto vypadá žlutě, musíte kuchnout jeden plast, jinak to ven svítit nebude! Vem to čert, hlavně že to po zapnutí klíčku dycky svítí i když motor nejde! Vyrábět to sám, dal bych tam červený, že,ale darovanému koňovi nečum na zuby a je to lepší jak drátem do voka! Odběr je minimálníale na druhá straně to svítí často víc, jak ta žárovka co tam na to je! (12V /5W ) Jo..ten držák na stožár je nahoře z příchytky na trubky a dole je patka z víčka na sprej. Obyčejně vezu k tomu gumou připnuté ještě dvě trubky podobné délky a stožár pak má asi 5m a Simson mu dělá pevný podstavec! Další věcí byl tachometr: originál je děs: od asi 60km výše ukazuje kde co, jen ne to, co má! Pod tím zase podměřuje, hi! Dal jsem si tam tedy i starý digitachmetr z kola, akorát že čidlo bylo na prd, čili jsem tam dal na "sopl lepidlo" na držák jazýčkový spínač ze zabezpečovačky, hi! A je pokoj. Ukazuje co má... ač má tedy dost spoždění, než se změní hodnota, ale je to starej krám, že. Nicméně teď´ vím, že po rovině na skútru 50ccm jedu 72-75km/h bez jakýchkoliv úprav a z kopce i 90, hi! (to originální tachometr ukazuje furt něco mezi 50-75,hi, ač má nový bowden - ostatně do asi 55km se neklepe ručka, ale zato při 50 na něm jedu v reálu 55, čili podměřuje, jak už někdo psal na Simson webu, což je pro debilní "měšťáky s radarem" jak dělaný, že...)) Jo... a původní magnet jsem dal psovi: na kole mám neodym magnet průměr 8mm a výška 4mm, zábavný je, že se nemusí ani lepit! On je tak silnej, že ani při devadesátce z toho kola sám neuletí! Ač logicky je líp přilepit ho epoxydem, že. Jo, design je možná na prd, ale funkční to je..a to je důležitý! Teda aspoň pro mne. ![]() ![]() ![]() ![]() ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 44 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org