to je vážně sranda...
Weby co jsem viděl připomínají weby o elektronice: jeden opisuje od druhýho, a to především kraviny. Např. že jiná svíčka zvyšuje výkon, což nevím, jak by dělala pokud ta první je dobrá a správné tepelné hodnoty, že je dobrý vykuchat výfuk, což obyč vede jen k většímu randálu ale ne k většímu výkonu nebo k lití oleje na motorový pily do benzínu, hi! On M2T fakt za moc nestojí pokud jde o kouření, ale když jsem s ním najel na Babettě 22000km, asi tak špatný není! Pokud se totiž vysypou ložiska na klice, je to jejich výrobou (naší) a nikoli olejem M2T, což mi potvrdil i dlouholetý opravář motocyklů. (Obdobně žlutohnědý řemen je na prd, vydrží tak 600km, zatím co černý z Německa vydrží až 20000km).
"Tuning" se sestává obyčejně z výšepopsaných kravin včetně šroubování svíčky s dlouhým závitem (což je jednak na hovno, to vím z fechtla, druhak nebezpečný neb si můžete taky prorazit píst). Srandovní je, že třeba popis vylepšení účinnosti brzd jsem neviděl nikde, hi! Patrně stačí když to jede, zastavovati nětreba... nesmí ovšem chybět samolepky s lebkou.
Nikde se taky nedovíte o přídavcích s teflonem od Ekolube, ač ty prokazatelně pomáhají zvýšení výkonu motoru (ale musí se dávat do benzínu až poujetí nejméně 10000km!).
Obdobně se nedočtete o úpravě např elektronického zapalování (nebo jaké tam dát pokud tam není) či úpravě světel na LED, lepším akumulátoru a podobně.
(O držácích na boky nebo jiných na případný vožení něčeho někam taky ne).
Čili jako obyčejně. Co je třeba není nikde, známé blbiny (staré 30 let)dodnes opisuje jeden od druhýho ač nikam nevedou, ale zato jistě někdo brzy vymyslí, jak na Simsona namontovat někam modrý zářivky....