ty bych chtěl slyšet!
Mohl by mi někdo z těch 350ti lidí a kdo NENI zaměstnancem UPC a NENI z Prahy popsat ty "dobré zkušenosti" s UPC? Například s návody, reklamacemi, zapojením a nastavením přijímačů, montáží, zasíláním faktur (u mne je dycky vystavena 1. toho měsíce, ale přijde mi 11-12tého a splatná je do 15tého, že...)
dotelefonováním se na "poruchy" a podobně???
TO by mne opravdu VELICE zajímalo a všechny v Brně asi taky!!! Ono je to horší jak za Karnevalu a už to bylo dost hrozný!
Mimochodem: za CELOU dobu kabelovky počínaje Intercable Moravia přes Karneval po UPC NIKDY NIKDO nevyřešil to, že na analogu při bouřce, hustém dešti či sněžení vypadne všechno co je ze satelitů! A pro prdel: známý má vlastní SAT s otáčením etc., a NIKDY mu ve stejnou dobu NIC nevypadlo!
Jak asi funguje digital sem už párkrát psal, že... o Handanech nemluvě!
Mimochodem, není to náhodou zneužití monopolu, když někdo nutí zákazníka pronajímat si JEHO zařízení a s jiným to nefunguje? JAK se liší "povinnost" používat Handan u UPC od "tak to máme jedno Rudý právo a Sparty ve tvrdym" či od " takže to je ta svíčková a kilo bučku" a podobně jak bylo před takzvanou a zcela fiktivní "revolucí" v roce 89?
Za extrémně sprostý pak považuju to, že si ten zasraný Handan MUSITE koupit přes prodejnu spojenou s UPC nebo od UPC "pronajat", i kdyby vám náhodou chodilo něco jiného - můžete si ho dát v krabici pod postel ale pronájem platíte furt!
To abyste si ho "náhodou" nekoupili v bazaru, od výrobce či jinde kde by byl levnější, že?! Gauneři! (né vy...UPC...)
A pro právníka: JAK to vypadá opravdu s možností hodit UPC za krk "zneužití monopolního postavení"? Mě to totiž tak připadá!