Dnešní datum: 18. 10. 2014   | Hlavní stránka | Seznam rubrik | Download | Weblinks |    
  Hlavní menukulatý roh
Hlavní stránka
Seznam rubrik
Download
Weblinks
Ankety
TOP 15

RSS výstup
Rozšířené vyhledávání

  Seznam rubrikkulatý roh
mínus Astronomie
mínus Informace, komentáře
mínus Recepty na jídlo
mínus Schémata
mínus Udělej si sám
mínus UFO,technika,záhady
mínus Zajimavé články

  Vyhledáváníkulatý roh

Hledej
v článcích


Cyklistika UbytováníSamota ubytováníPenzion Jižní ČechyChaty Jindřichův HradecZarybněnostKunžakUbytování Česká KanadaUbytováníStrmilovChalupa Česká KanadaJižní Čechy chataKomorníkPenziony

téma * A ještě jednou ty modely
Vydáno dne 02. 07. 2010 (183 přečtení)

k chcípnutí!

letadlo A děsy a běsy na vás sednou! Jednak je nutný si uvědomit, že číňany oblíbený
řízení dvěma motory (od vrtulníků přes letadla až po lodě) je zrůdná prasárna
(u všeho uvedeného snad kromě tanku!). Počítám, že i kdo lítal s normálním
modelem by se z toho asi posral!

Uřídit to jde: když je bezvětří a i tak se zapotíte jak dvéře od chlíva! Pokud
je Betty III lehce řiditelná, NEVIM a raděj nechci vědět jak se asi uřídí ty
letadla vyšší kategorie, nedej buh se čtyřmi motory!

Především: bezvětří není nikdy a když je, ne tam kde jste vy a když jo, ne tak
vysoko, jak je letadlo!

Vítr i slabý klidně nakloní model do zatáčky úplně opačné, než chcete a bude
problém to srovnat, pokud vůbec víte kam, protože na 80m vidíte prd, a ne
pořádně zda to letí od vás, k vám, nebo jak je to nakloněný. Přitom pokud to
přetáhnete s náklonem, sklouzne to po křídle a už to nevyrovnáte pokud nejste
aspoň 50m vysoko. Ohulení motorů proti větru vede obyč k strmému stoupání a
posléze dosažení pádové rychlosti ztrátou vztlaku a pádem po křídle dolů.
Neohulení motorů ovšem obyčejně taky, jen v jiné verzi. Ostré zatáčky taky.
Pokud nemáte výšku asi 30 a více metrů, už to nevyrovnáte. Pád na tvrdou hlínu
či asfalt znamená obyčejně že urazíte kus křídla či podvozky. Oboje už nikdy v
trávě ale ani na hlíně nenajdete, neb to uletí aspoň 4m daleko. Při pádu na
beton to najdete, ale už zase není proč, neb nebude s čím lítat!

Podvozky nejsou nijak zajištěný, dřív či pozděj je prostě ztratíte po pádu nebo
i za letu. Snad abyste je přivázali kusem režný nitě k letadlu? Navíc se různě
ohýbají, takže mění letový charakteristiky po každym pádu a obecně mám dojem,
že jsou na hovno, leda že si startujete ze silnice (sem neviděl tak rovný
asfalt aby to šlo...) nebo na ni přistáváte, což obyčejně vede k hrůzné
havarii. Při přistávání do trávy a startu z ruky je potřebujete stejně na prd.
A ostatně se zdá, že to bez nich lítá líp! Líp uděláte, když si do zásoby
koupíte náhradní vrtule, o kterých nevím co stojí, neb pul webu AirAce už asi
měsíc nefunguje, specielně ne ceník a Eshop, že!

Letadlo padá obyčejně po křídle nebo čumákem dolů, a zapomeňte na to, že vám
pak k něčemu bude podvozek. Bez motoru nepřistanete, na klouzavý let se
stojícími vrtulemi zapomeňte, to pak lítá asi jako kus cihly a je logicky při
řízení jen motory zcela neřiditelný!!! ( I to nejjednodušší "Micubmyši Betty",
nechci raděj vidět co dělají ty "kachní konstrukce" či čtyřmotoráky!)

Dá se nejlip lítat tak za bezvětří kdy vám do zatáček nesere vítr, při 4m/sec
už je to vážný! Ovšem to značí buď v 6h ráno nebo v 21h večer, že.

Bez zvýšení výkonu vysílačky na dosah tak 200m se ovšem vy nalítáte po poli jak
ten debil. (Něco jako za vrtulníkem s dosahem 30m, hi... ale ten zas pokud
spadne tak z 5m rozsekáte na sračky takže už po prvním letu není co řešit,
pokud vám mj. neuletí rotorový listy za letu, což se mi stalo 1x u Cobry a 2x u
Volitationu. Cobra vydržela, Volitation ne. Rozsekáte kastli, upadne podvozek.
Infrák Apache vydržel pády z 15m na asfalt silnice bez poškození, čili čím
menší vrtulník, tím víc vydrží, hi - ostatně padající vrtulník se dvěma
protiběžnýma rotorama už z pádu vytáhnout nejde. (Kupodivu s jedním rotorem a
vrtulkou na ocase na směr z toho vytáhnout jde! Vyserte se na vrtulník a raděj
kupte vírník! Popř. letadlo s normálním řízením kormidly a ne motory a NE ze
zasraný Číny!)

Dobrý for v návodu je i sice logický ale nepoužitelný systém startu z ruky
proti větru! To snad funguje leda při startu proti někomu kdo má větry?!
Výsledkem je skluz po křídle a rana do země, nebo vám to vítr přirazí rovnou k
zemi, hodem vzůru to stoupá až to vitr pootočí a pak to teda skouzne po křídle
dolů... Srovnáte to velice těžko: s i malým bočním větrem je to úplně v prdeli!
Kupodivu to jde na plný otáčky PO slabým větru!

Pištěc na letadlo je celkem nutný, jinak najdete v trávě nebo v obilí prd,
extra ne šedozelený letadlo v zeleným poli! Připojit to jde: nejbližší nožka
4pol konektoru od ocasu je +, třetí je zem. Piští to po stisku levý klávesy,
pravá jsou světla, tedy LEDky na letadle. Šel by nejlip PEB8 z Děsu, pročež ho
nikde nemají, takže PEB457 a přišroubovat nebo přilepit gelákem na víčko od
baterky.

Logicky nejlip by bylo na všechno se vysrat, koupit vírník a vysílačku na 35MHz
a nebo větroň s motorkem. Podle toho jakou máte nalítání plochu, pokud kopec a
termiku, ten větroň by byl lepší, pokud malou plochu tak s ohledem na kolmý
přistání ten vírník. Nebo vzducholoď, hi!

Jo a s těmi letadly si dejte bacha: ono je to řiditelný ale jen "nějak".
Obyčejně vám to vitr nakloní a otočí a vy zaleháváte na poli i s vysílačkou pač
ten "blbej ťaman co v tom sedi" si to namíří přímo na vaši hlavu a to klasicky
od Slunce takže to zjistíte tak 2 vteřiny před tím, než máte čumák letadla v
hubě!!!! Už se mi to stalo asi 5x!



[Akt. známka: 1,00] 1 2 3 4 5

( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 1 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek )

  Původní webkulatý roh

Původní Web

  Kalendářkulatý roh
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

  Brno ONLINEkulatý roh
Brno-Malinovského nám.

Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org