|
![]() ![]() Vydáno dne 02. 07. 2010 (183 přečtení) k chcípnutí! řízení dvěma motory (od vrtulníků přes letadla až po lodě) je zrůdná prasárna (u všeho uvedeného snad kromě tanku!). Počítám, že i kdo lítal s normálním modelem by se z toho asi posral! Uřídit to jde: když je bezvětří a i tak se zapotíte jak dvéře od chlíva! Pokud je Betty III lehce řiditelná, NEVIM a raděj nechci vědět jak se asi uřídí ty letadla vyšší kategorie, nedej buh se čtyřmi motory! Především: bezvětří není nikdy a když je, ne tam kde jste vy a když jo, ne tak vysoko, jak je letadlo! Vítr i slabý klidně nakloní model do zatáčky úplně opačné, než chcete a bude problém to srovnat, pokud vůbec víte kam, protože na 80m vidíte prd, a ne pořádně zda to letí od vás, k vám, nebo jak je to nakloněný. Přitom pokud to přetáhnete s náklonem, sklouzne to po křídle a už to nevyrovnáte pokud nejste aspoň 50m vysoko. Ohulení motorů proti větru vede obyč k strmému stoupání a posléze dosažení pádové rychlosti ztrátou vztlaku a pádem po křídle dolů. Neohulení motorů ovšem obyčejně taky, jen v jiné verzi. Ostré zatáčky taky. Pokud nemáte výšku asi 30 a více metrů, už to nevyrovnáte. Pád na tvrdou hlínu či asfalt znamená obyčejně že urazíte kus křídla či podvozky. Oboje už nikdy v trávě ale ani na hlíně nenajdete, neb to uletí aspoň 4m daleko. Při pádu na beton to najdete, ale už zase není proč, neb nebude s čím lítat! Podvozky nejsou nijak zajištěný, dřív či pozděj je prostě ztratíte po pádu nebo i za letu. Snad abyste je přivázali kusem režný nitě k letadlu? Navíc se různě ohýbají, takže mění letový charakteristiky po každym pádu a obecně mám dojem, že jsou na hovno, leda že si startujete ze silnice (sem neviděl tak rovný asfalt aby to šlo...) nebo na ni přistáváte, což obyčejně vede k hrůzné havarii. Při přistávání do trávy a startu z ruky je potřebujete stejně na prd. A ostatně se zdá, že to bez nich lítá líp! Líp uděláte, když si do zásoby koupíte náhradní vrtule, o kterých nevím co stojí, neb pul webu AirAce už asi měsíc nefunguje, specielně ne ceník a Eshop, že! Letadlo padá obyčejně po křídle nebo čumákem dolů, a zapomeňte na to, že vám pak k něčemu bude podvozek. Bez motoru nepřistanete, na klouzavý let se stojícími vrtulemi zapomeňte, to pak lítá asi jako kus cihly a je logicky při řízení jen motory zcela neřiditelný!!! ( I to nejjednodušší "Micubmyši Betty", nechci raděj vidět co dělají ty "kachní konstrukce" či čtyřmotoráky!) Dá se nejlip lítat tak za bezvětří kdy vám do zatáček nesere vítr, při 4m/sec už je to vážný! Ovšem to značí buď v 6h ráno nebo v 21h večer, že. Bez zvýšení výkonu vysílačky na dosah tak 200m se ovšem vy nalítáte po poli jak ten debil. (Něco jako za vrtulníkem s dosahem 30m, hi... ale ten zas pokud spadne tak z 5m rozsekáte na sračky takže už po prvním letu není co řešit, pokud vám mj. neuletí rotorový listy za letu, což se mi stalo 1x u Cobry a 2x u Volitationu. Cobra vydržela, Volitation ne. Rozsekáte kastli, upadne podvozek. Infrák Apache vydržel pády z 15m na asfalt silnice bez poškození, čili čím menší vrtulník, tím víc vydrží, hi - ostatně padající vrtulník se dvěma protiběžnýma rotorama už z pádu vytáhnout nejde. (Kupodivu s jedním rotorem a vrtulkou na ocase na směr z toho vytáhnout jde! Vyserte se na vrtulník a raděj kupte vírník! Popř. letadlo s normálním řízením kormidly a ne motory a NE ze zasraný Číny!) Dobrý for v návodu je i sice logický ale nepoužitelný systém startu z ruky proti větru! To snad funguje leda při startu proti někomu kdo má větry?! Výsledkem je skluz po křídle a rana do země, nebo vám to vítr přirazí rovnou k zemi, hodem vzůru to stoupá až to vitr pootočí a pak to teda skouzne po křídle dolů... Srovnáte to velice těžko: s i malým bočním větrem je to úplně v prdeli! Kupodivu to jde na plný otáčky PO slabým větru! Pištěc na letadlo je celkem nutný, jinak najdete v trávě nebo v obilí prd, extra ne šedozelený letadlo v zeleným poli! Připojit to jde: nejbližší nožka 4pol konektoru od ocasu je +, třetí je zem. Piští to po stisku levý klávesy, pravá jsou světla, tedy LEDky na letadle. Šel by nejlip PEB8 z Děsu, pročež ho nikde nemají, takže PEB457 a přišroubovat nebo přilepit gelákem na víčko od baterky. Logicky nejlip by bylo na všechno se vysrat, koupit vírník a vysílačku na 35MHz a nebo větroň s motorkem. Podle toho jakou máte nalítání plochu, pokud kopec a termiku, ten větroň by byl lepší, pokud malou plochu tak s ohledem na kolmý přistání ten vírník. Nebo vzducholoď, hi! Jo a s těmi letadly si dejte bacha: ono je to řiditelný ale jen "nějak". Obyčejně vám to vitr nakloní a otočí a vy zaleháváte na poli i s vysílačkou pač ten "blbej ťaman co v tom sedi" si to namíří přímo na vaši hlavu a to klasicky od Slunce takže to zjistíte tak 2 vteřiny před tím, než máte čumák letadla v hubě!!!! Už se mi to stalo asi 5x! ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 1 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org