Hlavní menu |  |
Seznam rubrik |  |
Vyhledávání |  |
|
Další nový chcíp
Vydáno dne 10. 07. 2010 (294 přečtení)
na popojíždění po městě
Tak tady to je. Moc o tom zatím nevím, musel jsem napsat výrobci do Itálie, na webu je veskrze prd. Ale z toho co zatím vím pro zajímavost: neni tam houkačka, asi tam budu muset něco dát nebo zvonek z kola, hi! Evidentně na ni nebyl nikde spínač, takže tam nebyla už od výroby! Kdybych tak někde našel tu kvákací s trubkou a balonkem, to by bylo, hi! Ale kde ji vzít či ukrást, že?! Jiskru to háže takovou, že sem podobnou viděl akorát na VN trafu v televizi! Na Babettě nebo Simsonu je oproti tomu leda prd! Karbec je úžasnej, žádná zhovadilost jako na Babettě (né že by na Simsonu byl lepší), je tam sice jedna tryska zespodu, ale má to vestavěný filtřík na benzin, a stačí vám na oddělání a rozdělání jeden jediný imbusák a šroubováček na oddělání spodní misky. Na Babettě se u toho poserete. A zaserete, neb ze všeho chčije olej, tady nic! Zvláštní je i to, že to vrčí potichu, zatímco Babetta připomíná motorovou pilu a navíc se za váma žene každej pes!
Kolik to jede nevím, zatím s tím nechci ven neb čekám až dojde povinný ručení.
(Upravený převody na Babettě daly asi 63km když to není proti větru, Simson jezdí asi 70, z kopce i 85 ale mám tam taky 19ti zub či co. Na Babettě je 14ti zub.) Výkon teda taky nevím, ale co je zajímavý, je nosnost: 160kg! To je tak o 60 víc jak Babetta ač to vypadá stejně! Odpružený jsou nejen vidlice ale i sedlo. Mám matný pocit z fotek, že ten samý rám se asi používal i na dvojsic a odtud ta nosnost! Bože, na tom by mohl jet i Bengálec! Kdyby to uměl, hi! Jsou tu zrůdné srandy: například je tu vlevo páčka navíc - při startování ji musíte zmáčknout aby se spojila startovací spojka! Jinak to asi jede samo jako kolo. (Na Babettě musíte vytahnout jakýsi bazmek vpravo na hřídeli převodu aby se odpojil motor, kdybyste chtěli jet jak na kole, u čehož se ovšem posererte, za což vám ručím!)
Jestli to má volnoběžku (což by bylo žrádlo, neb na Babbettě musíte jet s motorem i z kopce což zbytečně zvyšuje spotřebu) zatím nemám jak zjistit. Stejně jako jestli to má jeden kvalt, převodovku na dva jako Babetta nebo variátor. Až se dovím, dopíšu vše do komentáře.
( Celý článek | Autor: Krysatec |
Počet komentářů: 8 |
Přidat komentář |
 )
|
Původní web |  |
Kalendář |  |
Brno ONLINE |  |
|