Dnešní datum: 18. 10. 2014   | Hlavní stránka | Seznam rubrik | Download | Weblinks |    
  Hlavní menukulatý roh
Hlavní stránka
Seznam rubrik
Download
Weblinks
Ankety
TOP 15

RSS výstup
Rozšířené vyhledávání

  Seznam rubrikkulatý roh
mínus Astronomie
mínus Informace, komentáře
mínus Recepty na jídlo
mínus Schémata
mínus Udělej si sám
mínus UFO,technika,záhady
mínus Zajimavé články

  Vyhledáváníkulatý roh

Hledej
v článcích


Cyklistika UbytováníSamota ubytováníPenzion Jižní ČechyChaty Jindřichův HradecZarybněnostKunžakUbytování Česká KanadaUbytováníStrmilovChalupa Česká KanadaJižní Čechy chataKomorníkPenziony

téma * Bezpečnost a plynulost provozu?
Vydáno dne 28. 08. 2010 (182 přečtení)

Ani omylem!

Novy1 Můj dojem, že policii (žádné) nejde o zvýšení bezpečnosti ani o plynulost
provozu se opět potvrzuje. Zvláště pokud se něco má dotýkat chodců nebo kolařů.

Především nejoblíbenější činnost policie je nedělat nic, nebo buzerovat řidiče
že. Ono bohužel kolaři nebo chodci nejde napálit 15 litrů pokutu, a tak
se houby vydělá, takže proč se s nimi obtěžovat.

Ale pro začátek z místního zastupitelstvi: "Co se týče změny stávajícího
dopravního značení na ul. Geislerova, Šámalova, Jílkova a Rokycanova a „zóny
30“ na těchto komunikacích, Váš požadavek je v současné době ojedinělý. Většina
občanů, zejména s malými dětmi, omezení rychlosti na 30 km/h kvituje."

Což se dá chápat tak, že na silnici široké na tři i čtyři auta a s širokými
chodníky po obou stranách a přechody pro chodce je 30km/h, neb místním
svíčkovým babám a babám s děckama se to tak líbí. Řidičů se neptal nikdo, že.
Já se mimojiné ani nedověděl, kdo jsou ta "většina občanů" a kdy a jakým
požadavkem se k tomu vyjadřovala.

Dále: "V orgánech samosprávy budou projednávány podněty na změny dopravního
značení, které budou podáním ve smyslu § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správního
řádu."

To znamená, že abyste si našli právníka a zjistili si co a jak máte podat jako
"podání" a zabili s tím nějaký den, protože jinak budou vaše návrhy ignorovat
a až to "podáte" stejně vám napíší, že to nejde. Například takto:

"Pro zlepšení výhledu v křižovatce Klíny-Táborská opakovaně požadovala MČ
Brno-Židenice úpravu zábradlí na ul. Táborská, které vytváří neprůhlednou
stěnu. Dle názoru Odboru dopravy MMB však tato skutečnost nutí řidiče k
maximálními snížení rychlosti nebo i k zastavení, což však není na úkor
bezpečnosti provozu. Pro zlepšení výhledu byla v křižovatce instalována
dopravní zrcadla. Z tohoto důvodu Odbor dopravy MMB s úpravou zábradlí
nesouhlasí."

A jste zase v prdeli!

Co tohle vše má společné se zlepšením bezpečnosti a plynulosti provozu nechápu.

Policie ovšem jedná stejně:

"Vážený pane,

obdrželi jsme Vaši stížnost týkající se přecházení vozovky mimo vyznačený
přechod pro chodce na ulici Bubeníčkova mezi zastávkou MHD a prodejnou
Kaufland. V této stížnosti uvádíte, že ze strany chodců dochází k porušování
platných právních předpisů (zák.č.361/2000 Sb.). Provedli jsme šetření na místě
samém a došli jsme k závěru, že místo, ve kterém chodci přecházejí vozovku
(ukončení nástupního ostrůvku), je od nejbližšího přechodu vzdáleno 70 m.
Jelikož zákon o pozemních komunikacích č.361/2000 Sb. v §54 odst.1 uvádí, že
chodec je povinen užít přechod pro chodce pokud se nachází v dosahu 50 m, jinak
smí mimo přechod pro chodce přecházet vozovku kolmo k její ose, nedochází v
tomto případě k porušování již zmíněného zákona. Z tohoto důvodu jste nemohl
vidět hlídku městské policie, že by přecházejícím chodcům ukládala pokuty nebo
řešila jiným způsobem. Na tomto místě hlídka Městské policie Brno provádí a
nadále bude provádět v nepravidelné době kontrolu zaměřenou jak na veřejný
pořádek, tak i porušování vodorovného dopravního značení V1a.

Vedoucí revíru Brno-Východ"

Moje měření říká, že je to asi 60m, ale to nemění nic na tom, že tam není
bezpečné přecházet, ta díra tam na přecházení myšlena nebyla a jde jen o
"nedodělané zábradlí" a vedle stojí betonové bloky patrně též proto, aby se tam
nepřecházelo! (Zákaz odbočení vlevo pro auta by levněj vyřešila příkazová
značka na stávajícím sloupku se značkou dej přednost v jízdě.) Navíc vůbec
nechápu, proč by mělo být povoleno KDEKOLI mimo přechod přecházet čtyřproudou
vozovku s dvěma kolejemi navíc! To teda mužou důchodci "na cestě na hřbitov"
(ať už to berete jak chcete) lézt ze Staré Osady od autobusu přes čtyřproudý
okruh s povolenou šedesátkou taky rovnou ze zastávky, neb přechod je dál jak
50m a o podchodu asi vyhláška nemluví, že?! No a k němu je to ostatně taky asi
60m.

Evidentně nejde o bezpečnost ale o to, že "ze zákona oni nemusí..." a proč do
toho plete značení V1a (podélná čára souvislá) absolutně netuším, neb to s
danou problematikou nemá vůbec co dělat! Zato vy jako řidič "musíte všechno
předvídat" takže i patrně to, že baba s berlema poleze přes čtyřproudovku na
hřbitov.

No a jednu poznámku na závěr: proč se ministerstvo spravedlnosti jmenuje tak
jak se jmenuje, když u soudu se dočkáte lecčeho, pouze té spravedlnosti ne?!




[Akt. známka: 2,00] 1 2 3 4 5

( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 3 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek )

  Původní webkulatý roh

Původní Web

  Kalendářkulatý roh
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

  Brno ONLINEkulatý roh
Brno-Malinovského nám.

Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org