|
![]() ![]() Vydáno dne 18. 10. 2010 (182 přečtení) modifikace ![]() ![]() Vrtulníček je dobrej, lítá jako myš! (že by Fliegende mouse? .. aneb ve stylu "Fliegende Auge" což byl německý název filmu "Blue Thunder" z 80tých let.) Je zde ovšem pár zádrhelů, některé jsem odstranil, jiné jen popíšu co by šlo. Takže co by šlo, ale ne všechno jsem zatím dělal: 1/ Vrtulník se nabíjí relativně běžným konektorem který by šel sehnat i v Děsu nebo GM. Z toho plyne, že při zachování nabíjecího proudu cca 1-1,5C čili tak 180-250mA by ho lépe a přesněji nabila jiná nabíječka LiPol pro jeden článek. Aniž byste museli shánět extra konektor co nikde nemají neb tohle je něco co mívají i nabíječky mobilů: které ovšem NESMITE NIKDY použít!. 2/ Do vysílače jsem dal NiMH 2100mAh a jde to. Pokud by někde v návodu bylo, že tam musí být alkaliky, tak nemusí. 3/ Ve vysílači ty LED míří kam koho napadne, dosah by zlepšilo jejich směrování do stejného směru a né každá jinam a ještě blbě. Možná je ovšem u vašeho výrobku neletovalo prase, a budou "slušně ve směru". 4/ Páčky na ovladači jsou krátké a koncovky blbé. Což by se dalo upravit a při té příležitosti vyřešit dvě věci: dát slabší pružiny vracející páky a na levou páku to upravit tak, aby se sama NEVRACELA což je jindy u jiných modelů u "plynu" normální. 5/ U vrtulníku aspoň 2x přetřít bezbarvým krycím lakem na plošný spoje tu lištu s LED na ocase. Muže to navlhat a vůbec... jo a pod tym "černým flekem" na liště je patrně čip, co dělá to blikání, tak ne abyste "tu špínu" odškrabali!!!! (Nemyslím si, že jste blbci, ale opravdu znám DVA lidi co to udělali v digitálních hodinkách a pak se jen divili!) 6/ Především ale: nějaký blb byl líný ve výrobě zkrátit přívody optočlenu takže čumí pod podvozkem ven! (Což kupodivu ale nečumí u Red Thunder patrně stejného výrobce). Dá se to překrýt kouskem celuloidu, např. červenýho (jenže to byste na fotce nic neviděli). Kousek se zastřihne a zasune do kabiny, druhý konec se zahne a přichytí gumičkou na vlasy viz obrázek. Tím se chrání při pádu ten optočlen a navic i zespodu převody. 7/ Zajímavý je, že ozubený kola u Red Thunder chráněny jsou, ale tady ne. Kousek vhodně nalepeného celuloidu by vyřešil i tohle. Proč je to třeba poznáte až přistanete do sena, trávy či chlupatýho koberce!!! 8/ Pokud budete něco rozdělávat, musíte mít HODINÁŘSKÝ vercajk, né něco "od Lidla" a ani tak nezaručuju, že někde nestrhnete ne šroubek, ale ten křížek v něm neb šoubky jsou ze zprdele materiálu a obyč každý druhý zadřený takže strhnete ten křížek! Nový se asi lehce neseženou ale: ve Fabory mají kde co! takže možná i takovéto šroubečky (když mají i do mobilu..?) Ve Feroně ovšem ni prd! TOHLE platí pro VŠECHNY malé modely! 9/ Pokud vrtulník padá, neb je mimo dosah nebo jste moc stáhli výkon, nechte ho raděj padat! Pokud "ohulíte výkon" tak dvourotorový vrtulník s koaxiálními rotory z pádu nedostanete! Spíš urazíte při pádu o něco závaží či listy rotoru! Čili to dopadne leda hůř! 10/ Po západu Slunce se za bezvětří dá lítat venku, ale nejlíp nad senem či trávou, né nad betonem! V místnosti kde máte "šetřící zářivky" raděj nelétejte vůbec, ony to spojení krásně zaruší a vrtulník klidně spadne! Obyčejně někomu do kafe nebo do polívky! ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org