Dnešní datum: 18. 10. 2014   | Hlavní stránka | Seznam rubrik | Download | Weblinks |    
  Hlavní menukulatý roh
Hlavní stránka
Seznam rubrik
Download
Weblinks
Ankety
TOP 15

RSS výstup
Rozšířené vyhledávání

  Seznam rubrikkulatý roh
mínus Astronomie
mínus Informace, komentáře
mínus Recepty na jídlo
mínus Schémata
mínus Udělej si sám
mínus UFO,technika,záhady
mínus Zajimavé články

  Vyhledáváníkulatý roh

Hledej
v článcích


Cyklistika UbytováníSamota ubytováníPenzion Jižní ČechyChaty Jindřichův HradecZarybněnostKunžakUbytování Česká KanadaUbytováníStrmilovChalupa Česká KanadaJižní Čechy chataKomorníkPenziony

téma * Úprava zadní brzdy na Simsonu
Vydáno dne 19. 10. 2010 (157 přečtení)

tedy na skútru

simson Brzdy na Simsonu skutru sice brzdí, ale taky to není žádný jásot. (Babetta od
doby "nového obložení, ekologického, bezazbestového" brzdí asi jako Stalinovy
saně na ledu, akorát to Garelli fakt brzdí jak prase. Obložení je ovšem původní
italský...)

Přední brzda nic moc, navic páčky jsou z nějakýho plastu a mám bobky to fest
zamáčknout že to zlomím! (Fakt je že zablokovat by jit ale neměla, to je na
rozbiti huby a extra na skutru)

Zadní jde až zablokovat (kéž by i na Babettě! ale bez azbestu asi ani prd!),
ale je tu jiný problém. Ta pružina co vrací čelisti na Simsonu není extra
silnější jak ta na Babettě a moc bych za to nedal, že je tam jen JEDNA ač na
Babettě dvě! (Rozhodně je jen jedna v předním bubnu, ten tu mám extra s celým
kolem náhradní) Čili se brzy děje jedna věc: začne se blbě vracet ta páčka co s
těmi čelistmi vilká. Oni tam rvou jakýsi vložky k té vačce a jiné srandy ale to
vás asi nevytrhne, že, neb vyndávat kolo na skůtru je porod složitější jak u
slona! Naštval jsem se tedy zdravě, neb visící brzdou si kurvíte obložení a
vubec to je o ničem. Našel jsem kus pružiny co byla z šavlí na Babettu a
praskla a použil ji viz obrázek. Teď se to vrátí spolehlivě neb to není daný
jen tím tahem pružiny mezi čelistmi co pak má ještě tlačit na vačku. Ta stahuje
teda jen ty čelisti a o vačku se postará tohle. Logicky ale na to musíte dost
šlapat, neb pružina je silná jako kdyby žrala celej den špenát! Výhodou je i to
že vlastně kryje to lanko bowdenu. Nechčí tedy na něj voda, a to taky není od
věci. (Pružina je radostně z šavlí usoplená od vazelíny). Je zde asi taky menší
riziko že jednak ty čelisti zůstanou viset, druhak že se namáháním podělá ta
pružina mezi čelistmi. Ovšem musíte si dát bacha na jednu zásadní věc!

Musíte tu pružinu zaříznout na takovou délku, aby i když to zašlápnete jak
prase, zůstaly jí mezí závity mezery!!! A kontrolovat to občas, že. Kdybyste to
neudělali, došlápnete to "na doraz" a z pružiny se de fakto stane kus trubky a
víc už to brzdit nebude, a pojedete jak na saních!

Výhodou je to, že tady někdo i myslel a ten váleček je šroubovací na ten konec
bowdenu se závitem. Nemůže se tedy sám povolit, ta matička je tam navíc. Bowden
nemůže ani nikam vypadnout, je provlečený!

Mimochodem pružinu uříznete leda na brusce nebo flexkou, a je dobrý to teda na
kotouči zabrousit "do rovna". Ho... a bacha na boty s "mechovou podrážkou",
mohlo by se stat že pedál nezešlápnete až na doraz proto, že vám zaleze do tý
podrážky, hi! Ono se teď na to musí fakt VIC šlapat!








[Akt. známka: 1,00] 1 2 3 4 5

( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek )

  Původní webkulatý roh

Původní Web

  Kalendářkulatý roh
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   

  Brno ONLINEkulatý roh
Brno-Malinovského nám.

Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org