|
![]() ![]() Vydáno dne 19. 10. 2010 (157 přečtení) tedy na skútru ![]() doby "nového obložení, ekologického, bezazbestového" brzdí asi jako Stalinovy saně na ledu, akorát to Garelli fakt brzdí jak prase. Obložení je ovšem původní italský...) Přední brzda nic moc, navic páčky jsou z nějakýho plastu a mám bobky to fest zamáčknout že to zlomím! (Fakt je že zablokovat by jit ale neměla, to je na rozbiti huby a extra na skutru) Zadní jde až zablokovat (kéž by i na Babettě! ale bez azbestu asi ani prd!), ale je tu jiný problém. Ta pružina co vrací čelisti na Simsonu není extra silnější jak ta na Babettě a moc bych za to nedal, že je tam jen JEDNA ač na Babettě dvě! (Rozhodně je jen jedna v předním bubnu, ten tu mám extra s celým kolem náhradní) Čili se brzy děje jedna věc: začne se blbě vracet ta páčka co s těmi čelistmi vilká. Oni tam rvou jakýsi vložky k té vačce a jiné srandy ale to vás asi nevytrhne, že, neb vyndávat kolo na skůtru je porod složitější jak u slona! Naštval jsem se tedy zdravě, neb visící brzdou si kurvíte obložení a vubec to je o ničem. Našel jsem kus pružiny co byla z šavlí na Babettu a praskla a použil ji viz obrázek. Teď se to vrátí spolehlivě neb to není daný jen tím tahem pružiny mezi čelistmi co pak má ještě tlačit na vačku. Ta stahuje teda jen ty čelisti a o vačku se postará tohle. Logicky ale na to musíte dost šlapat, neb pružina je silná jako kdyby žrala celej den špenát! Výhodou je i to že vlastně kryje to lanko bowdenu. Nechčí tedy na něj voda, a to taky není od věci. (Pružina je radostně z šavlí usoplená od vazelíny). Je zde asi taky menší riziko že jednak ty čelisti zůstanou viset, druhak že se namáháním podělá ta pružina mezi čelistmi. Ovšem musíte si dát bacha na jednu zásadní věc! Musíte tu pružinu zaříznout na takovou délku, aby i když to zašlápnete jak prase, zůstaly jí mezí závity mezery!!! A kontrolovat to občas, že. Kdybyste to neudělali, došlápnete to "na doraz" a z pružiny se de fakto stane kus trubky a víc už to brzdit nebude, a pojedete jak na saních! Výhodou je to, že tady někdo i myslel a ten váleček je šroubovací na ten konec bowdenu se závitem. Nemůže se tedy sám povolit, ta matička je tam navíc. Bowden nemůže ani nikam vypadnout, je provlečený! Mimochodem pružinu uříznete leda na brusce nebo flexkou, a je dobrý to teda na kotouči zabrousit "do rovna". Ho... a bacha na boty s "mechovou podrážkou", mohlo by se stat že pedál nezešlápnete až na doraz proto, že vám zaleze do tý podrážky, hi! Ono se teď na to musí fakt VIC šlapat! ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org