|
![]() ![]() Vydáno dne 18. 11. 2010 (245 přečtení) jak to šlo...nebo pošlo to zavřený.... a pochybuju že bude kdy otevřený. 2/ Otáčkoměr je děs a hrůza, zapojení jsou nelineární a ty s NE555 děsivý, neb nikdo často neví jaký že 555 tam je, chybí tomu ochrany vstupu proti přepětí a často se liší hodnoty v zapojeních téhož švábu až o 1000%! No tahle se teda stavět nedá, a doplněno děsy jako snímat napětí omotáním drátu kolem zapalovacího kabelu: no sorry, tohle teda ne! 3/ Otáčkoměr obecně: zaprvé není žádný zapojení s budíkem, samý debility s LED nebo displejem! Ovšem úžasně složitý, nejlíp tak hrst tranzistorů a k tomu tři šváby, umělá nula pro operák...což asi někomu hrabe, že... A za druhý ty "špičkový" (či spíš "pičkový"??) zapojení "ultradigitálně moderní" počítají s tím, že jako přerušovač máte kladívko z roku 1920 ač VŠUDE je elektronický zapalování s kterým to ovšem nejde, že?! Dokonce s tím nejdou často i ty prodávaný neb "když máte elektronické zapalování, obraťte se s montáží na servis..." - fuckt bezvadný! Jako vrchol debility považuju budík s tmavým sklem, kde není nic vidět ani za dne pokud to není podsvícený! Kde se ten blbec výrobce inspiroval? U "dvouručních" digitálek kde bylo nutný druhou rukou zmačknout tlačítko aby se rožnul displej??? Ostatně když vám zdechne žárovka na podsvícení, vidíte prd, že. I v poledne! Ty designéry patří zabít, neb zmrví na co sáhnou! ( Celý článek | Autor: Krysatec | Počet komentářů: 2 | Přidat komentář | ![]() ![]() |
|
Powered by phpRS. Sponsored by benghi.org