uvnitř dle jednoho webu
Tohle opravdu nevypadá na motorek do autíčka (ani takový setrvačníček) ani na gumičky z "primerosu", hi... a vysvětluje to asi nejen váhu ale i životnost mechaniky: ani ty kolečka nejsou plastový, hi... těma plechama to připomíná sovětský radia nebo auto Volga GAZ21, hi! No a samozřejmě "je na to vidět", žádný zasraný SMD a třívrstvý spoje na hovno... holt to není dnešní "ťamantechnika"!
A mimochodem muže mi někdo vysvětlit proč tohle ale i ten Grundig 510 a i cosi východoněmeckýho co jsem měl (GC6020?) má BASY aniž by to bylo bez výšek (pšonci kazetovití ani kotoučovití často nemají ani jedno, hi) kdežto u nás asi až na Condor a možná SM260 je to s basama zprdele? (A ostátně měl sem dojem (myšmo ušní, ne měřením) že Condor ma lepší výšky jak SM260 ?)
A státně a ostátně: mám dojem že i to DNL tady jede líp jak na Condoru. Mnohem líp. Ovšem otázkou je, jak to DNL u nás do Condoru paskvilili, od Saby nemám schema. To samý si myším o Dolby B v Sabě ve srovnání s SM260 co jsem měl léta. Kurva! Takhle nehrála ta SM260 ani po seštelování, že...
A to nemluvím o nesmyslných "přechcípačích elektronických" a šumících jak prase v SM260 a nezablokovaných stabcích napájení tamtéž produkujících bordel.
Ovšem je to asi logický dyž SM260 stal 5500 novej a za tohle se na e-bay chce 2500 ještě dnes, čili po dalších asi 25ti letech, že.... a to ta SM260 je o 10let novější, hi... těch 5500 stála někdy v roce 86. To málem nebyly ani kazety, leda v tuzexu, v obchodu tak leda "Jebemton"... který dojebaly nejen "ton" ale hlavně hlavy.