Komunikace s institucemi
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 10. 01. 2013



je na ojeb!

On snad existuje v čR zákon, že každej MUSI mit mobil nebo internet a bankovní účet???

Takže zatím co UPC obyčejně volá a volá (a nedovolá se, že) místo aby napsali inetem abyste měli aspoň doklad na to o čem jste se bavili, Česká státní pojišťovna odmítá komunikovat poštou a hodlá nadále info zasílat jen majlem nebo sms! Brzy jim asi tu pojistku zruším a přejdu jinam. Protože když tam zase chcete něco zrušit nebo změnit, nejde to ani telefonem ani majlem jen osobně u nich! Celou věc vylepšuje sociálka která by taky volala a volala ale já jim nedal číslo, takže vše jde poštou (doporučeně, abych usel na poštu pro každou pičovinu co by jinak telefonovali) ač na každým dopisu je e-mailová jejich adresa toho kdo to vyřizuje?! Na co tam teda pak je?? Na hovno? Patrně jo. Přitom s úřadem práce komunikovat majlem šlo a s jejich GŘ taky. Já nevim co jsou všichni posedlí mobilama, nemám doprdele čas se furt s někým vybavovat extra když řídím nebo nakupuju nebo jsem někde na ulici a navíc je to na hovno protože skoro nikde se tak nic nevyřeší! Všichni totož volají mezi 10-14h!
Oni už neumí psát?