Na jejich běžné lince se celý den dozvíte pouze to, že všichni (asi dva na celou republiku??) operátoři mají moc práce a VY si máte zavolat jindy. Otec to jednou vydržel 40 minut, než pak málem vyhodil mobil oknem!
Když už se dovoláte, rozhovor je na posrání... Na cokoliv je jediná odpověď: to bude chyba u vás a já vám tam pošlu mechanika! I na to, když sdělíte, že nějaký program nejde, vypadává, má přemodulovaný zvuk...etc... tedy věci co VY ovlivnit nemůžete! Ovšem navíc: když chcete vy číslo na mechanika tak to nejde to vám neřeknou! POKUD SI STĚŽUJETE MAJLEM, UDĚLÁ VÁM NĚKDY BĚHEM DNE TELEFON PÍP PÍP A SCÍPNE. Posléze se dovíte, že vám přece volali... extrémně nehlkepší je, když vám ani nevolají ale pošlou smsku(!) že VY si máte zavolat nebo že oni se nedovolali takže zase: vy si máte zavolat... Kam, no na tu linku co je furt a stále 24h denně obsazená, že... prostě: čím větší společnost tím mizernější služby, vyšší ceny a zkurvenější bordel! Kabelovka, telefony, mobily...všechno stejně!