Jak ojebat zákazníka
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 06. 05. 2008



když si něco chce vyzvednout osobně?!

Novy1
Dobrý den,

děkujeme za Vaši připomínku a názor.

Naším hlavním cílem bylo snížení částky, kterou naši zákazníci musí platit za expedici a
dopravu zboží. Naprostá většina našich zákazníků, kteří jsou z celé České republiky, si nechává
zboží zasílat poštou případně pomocí přepravní služby. Velkou část z nich také jejich zboží čeká
na poště či dokonce u nich doma již druhý den od objednání, ať už pochází odkudkoliv.

Těmto zákazníkům nyní můžeme nabídnout nejen možnost zcela nových komfortních služeb HDS a
Poštovních odběrů, ale zejména se nám podařilo snížit cenu standardní a často používané služby
obchodního balíku až o 50%!

Abychom mohli tyto nové služby nabídnout a dosáhli tak výrazného snížení ceny obchodnímu
balíku, byli jsme nuceni zavést u Osobních odběrů Vámi kritizovaný logistický poplatek. Chápeme,
že je to krok velmi nepopulární, ale doufáme, že výše zmíněné novinky Vám tento nepříjemný krok
vynahradí a Vy nám zachováte svou přízeň i nadále. Poplatek je samozřejmě třeba zaplatit jen
jeden bez ohledu na počet položek na objednávce.

Omlouváme se za případné komplikace. Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Lenka Juříčková

asistentka zákaznického servisu
Vltava Stores, a.s., Lidická 28, 602 00 Brno
tel.: +420 545 120 555, fax: +420 545 120 546
e-mail: lenka.jurickova@vltavastores.cz

Takže? Vltavastores mi příště může víte co! Kurva platit i za to, že si pro to nechodím na poštu a nenechám si to posílat o 4 ulice vedle a vyzvednu si to osobně je na mne už moc!!! Krysa