Zkvalitnění služeb?
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 09. 09. 2008



a to jako jak???

Přišlo mi:

Minimální hodnota objednávky
Pro zkvalitnění našich služeb zavádíme pro nové a koncové zákazníky minimální hodnotu objednávky na 500 Kč bez DPH. Při objednávce pod tuto hodnotu bude automaticky účtovám manipulační příplatek 150 Kč bez DPH. Platí i pro osobní odběry.
S pozdravem
Petr Hanzlík
SOS electronic s.r.o.

Můžemi někdo říct, JAK se tím zkvalitní služby, když zaplatím o 150k (bez daně!!) víc, a to i když si to půjdu vyzvednout osobně, navíc na ulici kam rok nebude jezdit ani tramvaj??
To je docela povedený způsob, jak ojebávat zákazníka, aniž by se mu za to cokoliv nabídlo, a to ještě s uvedením cen "bez daně" ,aby teda ani nevěděl kolik to bude stát doopravdy!!! Nechat si to navíc poslat poštou, vyšel by mne kus asi na trojnásobek jeho hodnoty...