Mimochodem, toho vola, co dal spínač brzdovýho světla DOVNITŘ brzdovýho bubnu, bych taky zabil! Kvuli jeho opravě musíte vyndat zadní kolo... čili je nejlíp se na něj vykašlat a dát jinej jinam zvenku.
Ostatně do blinkrů by šly asi narvát Luxeony, ale je otázkou, jaký a jak řešený je přepínač blinkrů?! (Pokud mechanický "na teplo" tak to nepůjde, pokud elektronický, nikdo neví zapojení, neb jak od zapalování tak od toho ho nenajdete ani v příručce kde jsou jinak zapojení celýho motocyklu, že. Asi by byla jediná cesta: vyrobit si elektronický přerušovač domácí výroby, hi).
Pokud jde o tu kombinaci magneta s akku a zapojení světel, asi při navrhování byli všichni vožralí, jinak to nechápu.... Normálně člověk totiž nemuže navrhnout zapojení, kde je akku a přitom nesvítí žádný světlo vzadu!
To by nevymysleli ani v SSSR!
Jo a jeden for: jelikož stejně jako u Babetty při zdechnutí světla vpředu nebo jeho přepnutí vyletí napětí na magnetu až do prdele, je tam jakejsi kontakt na světlech, co dělá že při přepnutí dálkový/klopený mají svítit na chvíli obě. Když spínač zdechne, vyhoří vám rázem všechny žárovky co tam sou až na parkovačku vpředu a blinkry: čili vzadu, na osvětlení tachometru a otáčkoměru...
Což je teda taky úžasný řešení. To samý se stane, když vám vyhoří vlákno (kterýkoliv) v žárovce reflektoru. Bože, to jsou teda výdobytky od dobytků z NDR! Nezbývá, než předělat půlku instalace.