Simson potřetí
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 23. 03. 2009



..což už není sranda

Zajímalo by mne, který pablb vymyslel zapojení na motocyklu s akumulátorem tak, že: reflektor, zadní stopka i brzda svítí na magneto, pouze blinkry a přední parkovačka na akku! Čili: když vám to zdechne někde ve tmě, vpředu svítí parkovačka a vzadu ani hovno?! Úžasný řešení, za to by se mělo střílet! Logicky nezbývá, než minimálně zadní stopku dát na napájení z baterky, brzdu raděj taky. Případně je kvuli spotřebě nahradit LED.

Mimochodem, toho vola, co dal spínač brzdovýho světla DOVNITŘ brzdovýho bubnu, bych taky zabil! Kvuli jeho opravě musíte vyndat zadní kolo... čili je nejlíp se na něj vykašlat a dát jinej jinam zvenku.
Ostatně do blinkrů by šly asi narvát Luxeony, ale je otázkou, jaký a jak řešený je přepínač blinkrů?! (Pokud mechanický "na teplo" tak to nepůjde, pokud elektronický, nikdo neví zapojení, neb jak od zapalování tak od toho ho nenajdete ani v příručce kde jsou jinak zapojení celýho motocyklu, že. Asi by byla jediná cesta: vyrobit si elektronický přerušovač domácí výroby, hi). Pokud jde o tu kombinaci magneta s akku a zapojení světel, asi při navrhování byli všichni vožralí, jinak to nechápu.... Normálně člověk totiž nemuže navrhnout zapojení, kde je akku a přitom nesvítí žádný světlo vzadu! To by nevymysleli ani v SSSR! Jo a jeden for: jelikož stejně jako u Babetty při zdechnutí světla vpředu nebo jeho přepnutí vyletí napětí na magnetu až do prdele, je tam jakejsi kontakt na světlech, co dělá že při přepnutí dálkový/klopený mají svítit na chvíli obě. Když spínač zdechne, vyhoří vám rázem všechny žárovky co tam sou až na parkovačku vpředu a blinkry: čili vzadu, na osvětlení tachometru a otáčkoměru... Což je teda taky úžasný řešení. To samý se stane, když vám vyhoří vlákno (kterýkoliv) v žárovce reflektoru. Bože, to jsou teda výdobytky od dobytků z NDR! Nezbývá, než předělat půlku instalace.