Lipol ve vrtulníčcích
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 13. 01. 2010



a divné jevy

Novy1 No Lipolky scípaj a scípaj, že. Je to dnes "technologie chcípů" navíc
vyžadujících extra nabíječky a nebezpečná z hlediska poškození akku a
následného požáru.

Ale jde mi o jinou věc: koupíte vrtulníček, nabijete Lipol a von skoro nic...
sotva se vznese, válí se po zemi jako ožralej Ci... eh, to by bylo "politicky
nekorektní"... nicméně nevzlétne. Případně: už ho máte doma ale dva tři měsice
jste nevzlítli neb nebyl čas. Baterku tedy akku jste nechali po posledním letu
nabitou či víceméně nabitou. A teď NIC, že?!

Nabít se to nechce aneb "nablíječka" tvrdí, že "nablito" je v Lipol už dost.
Jediná cesta na kterou jsem přišel je záhadná, fyzikálně nevím proč to tak
funguje, ale je vyzkoušená! Akku má napětí, kapacitu ovšem žádnou. A protože má
napětí, nabít nejde!

Holt milý vrtulníček upnu do svěráku a "vrčím" dokud ho nevypne automatika v
něm hlídající podpětí či vybití akku. Což vypne, i u těch levných co mám doma.
PAK už to nabít nějak jde, ale celou věc je dobrý 2x - 3x zopakovat. Náhle to
pak "lítá" i 6 minut! Prostě jak nelítáte málem denně tak se pak divíte!

Uvádím to hlavně proto, že když si koupíte "novej" vrtulníček, chová se přesně
takto ale nemá cenu ho reklamovat, výsledek reklamace by byl zcela stejný!