Ještě modely od AirAce
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 01. 07. 2010



tedy letadel

Ta pevnost je veliká, ale né nekonečná. Urazil sem na poli kousek konce křídla, neb bylo jak beton - teda to pole, né křídlo. Ovšem tam v tom oblouku je extrémně tenký a ten upadenej kus sem samozřejmě nenašel, že. Kupodivu to nemělo vliv na let! Ovšem blbě to vypadalo takže sem to zastřihl do rovna a na druhým křídle to samý. Nožky podvozku nezlomíte ale ohnout se částečně dají ale spíš je problém, že nárazy pak vyvracejí gondoly motorů dolů. Ovšem nepatrně. Doporučuju teda lítat nad loukou, nejlíp posečenou, jinak se zase poserete z hledání: není nad to hledat zelený letadlo v zeleným obilí nebo trávě! Motorky sice tence piští, ale na to musíte být tak do 5-10m daleko a to se blbě dělá: při pádu letadla ve vzdálenosti nad asi 50m se klidně při hledání minete o 20m neb to v poli mate - to místo prostě přesně netrefíte. Neviděl jsem ho ani na tři metry, kdyby nepištělo chodím tam doteď! A na náběžný hrany křídel doporučuju nalepit bezbarvou tapetu či samolepící folii čímž se to zpevní a nevykousnete si tam zub třeba o nějakej šutr nebo větev. Pokud provedete úpravy designu, jako "prosklený plochy" a tak, asi to rozsekáte. Takže si těch kabin a tak vyrobte rovnou hrst. A raděj nemluvím o tom jak blbě se vám bude hledat "maskovaný letadlo" v trávě nebo obilí. Možná by se našlo řešení: je to teda okamžitý nápad: tam je výstup na přídavný zařízení jako dymovnice nebo tak. Možná by tam šel zapojit nějaký piezopištěc abyste si mohli na sebe zapištět?! V Gesu měly malý pištce, co mám třeba na skutru na blinkry, to piští tak, že se kde kdo ohlíží proč na něj na skutru pištím a to je při tom jen kontrola zapnutých blinkrů a mám to pod deklem!
Zkusím to a uvidíme!