Zrůdné návody
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 10. 07. 2010



u zrůdných čínských výrobků

let Ty návody a především z Číny mne fakt už dost serou! Doprdele to je jak když
máte třeba návod k videu, přesně a na 5 řádek je popsaný, že máte strčit
vidlici do zásuvky, ale o nahrávání a nastavení časovače je jeden řádek!
Podobně u mobilů: co potřebujete vědět není nikde, hovadiny co zná každej blb
ovšem jsou popsaný na celý stránky!

Pročež: koupíte třeba model letadla (neuvádím jakej a prodejní firmu, neb ta za
to nemůže a těžko by dala do českýho návodu něco, co nenapsal ani výrobce v
originálu, že).

Návod je velkej jako menší stůl, ovšem místo knížečky je to teda plachta a
popsaná jen z jedný strany. Na druhý jsou obecný kydy pro popeláře a obrázky
velikosti větší poštovní známky takže vidíte prd, a né jak to máte sestavit,
že. Např.se přesně dovíte, že horní křídlo je chycený zkříženýma šicgumama na
trupu na nosníku. Bože, to by mne asi nenapadlo, že? Zato se moc nedovíte, jak
přidělat výškovku a směrovku takže na to musíte přijít sami, obrázky jsou malý
a vybledlý, lupa je nutná. I s ní jsem ale nepochopil jak tam dát průhledný
kryt kabiny a jak ho uchytit!

Nabíječka je zase dobrej vtip: dává 450mA a baterka je 1Ah NiMH, takže by se to
zase mělo nabíjet přes dvě hodiny, výrobce udává ale 4 až 5hodin! Asi jim jeblo
nebo co? Na nabíječce je LEDka, nikde jsem se ale nedočetl co to znamená když
svítí, nebo kdy nesvítí etc. Vzal jsem ji a dal psovi...(nechtěl ji.)

Nabíječka z 12V je už lepší, sice má autoštekr na vstupu, což se mi zrovna
nehodí, ale to můžu ukousnout a dat tam krokodýlky, že. (Neb to nabijim z
baterky na skútru). Má nastavení od 0,3 do 1,8A čili by to mohla nabít tak za
pul hodiny, to je sice dlouho ale co naděláte, že. Pokud si sami nějakou
nepostavíte, aby do toho hnala aspoň 4A (neb je tam NiMH). Vesele na ní bliká
zelená LED, což zas nevíte o co jde až teda po nabití začne svítit trvale
(zatím co na nabíječce ze sítě patrně pro změnu zhasne??!!). Otázkou je, zda by
ty 4A do toho ale šlo hnát, neb se ty baterky dost hřejí i při údajných 1.8A.

Posléze se pobavíte u vysílačky, je tam klávesa označená "bind mode" což mi nic
neříká, viditelně to nic nedělá a překladač tvrdí, že "bind" je "stavět
stolici." Patrně to tedy musíte zmáčknout abyste se z toho všeho neposrali!

K letadlu je simulátor na PC. CD je ovšem zpoloviny nekopírovatelné a druhá
polovina hodlá přepisovat soubory ve windows svými, což by tomu povolil jen
idiot. Nemusí vám pak fungovat kde co z toho, co už v počítači máte, že.
Posléze mi simulátor poslal Bengálec. Máte na to propojit počítač a vysílačku
mikrofonním kabelem do MIC IN zvukovky! To uděláte a neděje se nic, což prý je
normální a ani BNG neviděl že by to někdy někomu fungovalo. Takže si nejen
kablík ale i celej simulátor můžete strčit víte kam.

Při zakládání baterek do vysílačky se opět neudržíte smíchem! Vysílačka má
konektor na 12V údajně na nabíjení, takže by tam měly jít normální NiMHY
např.od Sanyo, že? To víte, že nejdou! Jsou totiž o nějakou tu desetinu mm
tlustší jak třeba alkaliky a vevnitř držáku baterek jsou z obou stran takový
nálitky který přesně zabrání tomu, abyste tam dali poslední článek! Musíte je
tedy hrotem pájky utavit! Mimochodem s tím nabíjením: nezkoušel jsem to a
netuším, JAK poznám že ty baterky jsou už nabitý??? Žádná LED tu na to není, že.

A to jsem s tím ještě nelítal, hi! Možná zítra ráno pokud se vzbudím tak v 5,
pak už je tam takový vedro, že se to na tom poli nedá vydržet.
Je to ovšem čtyřkanál, takže by to lítat mělo normálně, že.

Těm Číňanům ovšem patří za takový věci nakopat do prdele! Je tady snad ještě vůbec něco, co nebastlí nějací Ťamani v Asii ve stylu "demoverze"?? Už i ten debilní česnek u Lídla byl z Číny (nepoživatelnej) a hrušky taky ( dřeň měly ve stylu "pochcaný dřevěný piliny").