Ještě Simson
Autor: Krysatec <krysatec(at)post.cz>, Téma: Informace, komentáře, Vydáno dne: 05. 11. 2010



aneb budíky

Nakonec jsem použil co jsem našel a poupravoval. Příchytky by byly hezčí jiný, kdyby ovšem byly, že. takže jsem použil cosi z Bauhausu na 60mm rouru, a převrtal v kastli existující díry na 8mm. Vlevo je A metr ví buh z čeho, byl do 50A takže teď je do plusminus 5A neb jsem mu dal jinej vnitřek co byl cca na 10A původem z jakési nabíječky kde sem tomu spáchal nulu uprostřed. To není uplně na hovno, protože Simson jinak nema kontrolu dobíjení! Vpravo je teploměr z nějaký škodovky, kterýmu jsem černý rámeček přelepil stříbrným. Měří teplotu bloku motoru, což sice není až tak nutný ale proč ne, že. Když už byl doma a aby to bylo aspoň symetrický. Na nohy to nezavazí, vidět na to je a v přímým výhledu tohle zas nepotřebujete, tj. ne na řiditkách. Tam je jen vpravo elektronický tachometr z kola s hodinama. Posléze asi ještě vyměním houkačku, neb ta původní se někdy chová jak nachlazená sova což je na nic. Ideální je něco, aby si dotyčný myslel že jede nejmíň kamion! (Úžasný na to byly podtlakový sirény z lokomotivy co měl kdysi otec na Harleyi... ale to sem dát nejde.)
Kontrolky na tachometru jsem vyměnil za vysocesvítivý LED, aspoň teda ty, co jsou na ss proud. Otáčkoměr by bodl, ale číslicový se blbě odečítá, takže bych tam musel spáchat řadu LED, což je jednak nepřesný, druhak moc práce. Takže na něj zatím kašlu. Ostatně otáčky poznám uchem, ovšem dobíjení a teplotu ne, že.